Kötöttpályán Sorry, your browser does not support inline SVG.

Metró tervek
metro/m1terv.jpg

M1

  • Keleti írányú hosszabbítás:
    • Rákosrendező vasútállomásig
    • Erzsébet krt-Nagy Lajos király út kereszteződésig
    • Kassai tér-Csáktornya park-Körvasútsor (Marcheggi híd)
  • Nyugati írányú hosszabbítás:
    • Vígadó térig
    • Budai várig
  • Új állomás épül a Hungária körút – Kacsóh Pongrác úti csomópontnál, ez lehetővé teszi, hogy az 1-es villamosra egyszerűbb legyen az átszállás.
  • További térkép Forrás: bkk.hu

  • Kép: : bkk.hu
  • Forrás: bkk.hu
M2 terv. Forrás: kozlekedes.org

M2

  • A Népstadionig járt volna eredetileg, ahol közös végállomása lett volna a gödöllői HÉV-vel
  • szárnyvonal épült volna Kőbánya felé
  • szárnyvonal épült Rákoskeresztúrra
  • Astoriánál nem létesült volna állomás
  • Felmerült korábban a budagyöngyei leágazás és a kelenföldi meghosszabítás ötlete is

  • Kép: : kozlekedes.org
  • Forrás: kozlekedes.org
M3 terv. Forrás: fenteslent.blog.hu

M3

  • Eredetileg a déli végállomás a Határ útnál lett volna
  • Az északi végállomás Káposztásmegyerre tervezve, ahová új vasúti megállóhely is létrhozásra kerülne
  • Északon rákospalotai leágazásra is volt eléképzelés
  • Vissza-visszatérő elképzelés déli írányban a repülőtérig történő meghosszabbítás

  • Kép: : fenteslent.blog.hu
  • Forrás: fenteslent.blog.hu
M4 terv. Forrás: Index

M4

  • Eredeti tervek szerint: Budafok-Astoria/Blaha, majd később már Rákospalotáig akarták kivinni
  • első lépcső: Kelenföldi pu.-Keleti pu
  • második lépcső: Keleti pu.-Bosnyák tér
  • harmadik lépcső: Kelenföldi pu.-Gazdagrét
  • negyedik lépcső: Bosnyák tér-Újpalota
  • Felmerült a budagyöngyei leágazás és a Virágpiacig meghosszabítás ötlete is

  • Kép: Index
  • Forrás: Index

tervek budapest
Kapcsolódó saját tartalmak, megosztások: